قوانین و مقررات

به نام خدا


 

تاریخچه - اهداف - سیاست کلی شرکت فناوران داده هایـ تکنو

شرکت فناوران داده هایـ تکنو در جهت ارائه خدمات مبتنی بر وب و میزبانی انواع سایت با سیستم های مدیریت محتوای روز دنیا در سال 1395 بصورت رسمی در دنیای مجازی پایه گذاری شد . قبل از تاسیس بصورت غیر رسمی با برند و نام های دیگر میزبان وبسایت های شخصی و شرکتی بوده است .

هایـ تکنو همچون گروه های میزبانی دیگر خود را بر پایه سیاست های کاری مشخصی برای اداره بهتر و ارائه خدمات مناسب تر پایبند کرده است و در هر زمان می تواند براساس مواردی مشخص و بررسی شده آن را تغییر دهد.

حریم خصوصی و قوانین

یکی از مهمترین بخش هر کسب و کار حفظ حریم شخصی کاربران مورد استفاده از آن سیستم میباشد .

اولویت حفظ امنیت در وهله اول بر عهده خود کاربر است ، البته استفاده از کارشناسان امنیت در هایـ تکنو سبب ناکام ماندن نفوذگران و کسانی که به نوعی قصد سوء استفاده دارند شده است ،اما تجربه نشان می دهد بیشترین موارد نفوذ از طرف بی توجهی کاربران است . با رعایت بند های درج شده تقریبا به امنیت کاملی دست پیدا خواهیم کرد

قوانین کاری برای حفظ حریم خصوصی در چند بند مشخص گردیده است :

 

1.      از انتشار اطلاعات خصوصی مثل گذرواژه و موارد دیگر خودداری کنید .

2.      از استفاده از گذرواژه هایی که به راحتی قابل حدس زدن باشند پرهیز کنید برای مثال :

تاریخ تولد ، شماره تلفن همراه ، تلفن منزل و ...

3.      حداقل طول گذرواژه را 8 رقم در نظر بگیرید ( هرچقدر که گذرواژه طولانی تر باشد حدس

آن سخت تر است (

4.      از گذرواژه های ترکیبی استفاده کنید که شامل عدد ، حروف و کاراکتر های ویژه باشد ، برای

مثال : g3m@8s6v!

5.      سیستم خودکار هایـ تکنو بعد از خرید هاست توسط مشتری نام کاربری و رمز عبور و اطلاعات تکمیلی را به ایمیل کاربر ارسال می کند از درستی ایمیل وارد شده در هنگام ثبتنام اطمینان حاصل کنید.

6.      در جهت اطمینان ، رمز عبور خود را هر مدت یک بار عوض کنید

7.      تمامی اطلاعات وارد شده توسط کاربر در سیستم هایـ تکنو محفوظ است و به راحتی قابل

دسترسی نیست . تنها در مواردی که بصورت قانونی ابلاغ گردد موارد در اختیار مراجع ذی

صلاح قرار خواهد گرفت

 

موارد مربوط به خرید و عودت هزینه

1.     هنگام خرید دقت لازم را در انتخاب محصول داشته باشید در مواردی امکان عودت هزینه وجود ندارد

2.      بازگشت هزینه بعد از خرید تنها تا 7 روز بعد امکان پذیر است همچنین هزینه این 7 روز محاسبه می گردد و از مبلغ کل کم می شود.

3.      امکان تنزل/ارتقا محصول در همان رده مربوط به خود وجود دارد و در هر زمان این فرایند می تواند انجام گیرد اختلاف هزینه محاسبه می گردد و مراحل بعدی برای عودت هزینه در سرویس های تنزل یافته و پرداخت هزینه باقی مانده برای سرویس ارتقا یافته توسط مشتری وجود دارد

4.      امکان ارتقا و تنزل به محصولات دیگر وجود ندارد و باید مجدد محصول جدید خریداری شود

 

نسخه پشتیبان (BackUp)

1.       تنها در موارد ضروری ارائه موارد خصوصی وبسایت از جمله نسخه پشتیبان به کاربر ارائه می گردد در غیر این صورت کاربر موظف بر تهیه نسخه پشتیبان از وبسایت خود است .

2.     تهیه نسخه پشتیبان بر عهده کاربر است و هایـ تکنو هیچگونه تعهدی بر نگهداری آن ندارد از کلیه فایلهای خریداران بصورت روزانه / هفتگی / ماهانه با توجه به نوع و حجم سرورها نسخه پشتیبان تهیه شود . این نسخه پشتیبان حداکثر تا یک ماه نگهداری خواهد شد و دائما بروز می گردد .

3.    گروه هایـ تکنو هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت و درستی نسخه پشتیبان و بروز بود آنها را ندارد.

4.     تا 3 روز بعد از فسخ کامل قرار داد امکان ارائه نسخه پشتیبان وجود دارد و بعد از اینمدت تمام اطلاعات مربوط به محصول خریداری شده از سایت و سرور حذف می گردد


 

نکات فنی

پشتیبانی تنها بصورت تیکت ، شماره تلفن درج شده در سایت و اکانت تلگرام امکان پذیر

است ، در موارد دیگر هیچگونه پشتیبانی ارائه نمی گردد .

 

 

آدرس صحیح هایـ تکنو بصورت زیر است :

 

آدرس اصلی سایت:

HiTechno

آدرس پنل کاربری:

Hitechno.ir/Host

ایمیل پشتیبانی:

Support@HiTechno.ir

کانال تلگرامی:

TechnoHi

پشتیبانی تلفنی:

9332340199 98+

 

  • 1 کاربر این مقاله را مفید می دانند
آیا این پاسخ مفید بود؟